söndag, februari 11, 2007

En vacker dag

Idag har jag varit och lekt med mina kusiner. Jag blir härligt glad av att leka med barn. Tänker på helt andra saker än jag vanligtvis gör. Bekymmer känns väldigt avlägsna.
Gick på en liten promenad med Amelie, Jonathan och mormor. Det var undebart väder. Vi åkte rutschkana och dom var så glada!
När jag gick hem stannade jag en stund utanför huset, satte mig på trottoarkanten i solen. Fåglarna sjöng och det var ljust och härligt, men kallt. Fast jag var fortfarande varm och svettig sen jag hade agerat häst åt Amelie hela vägen hem till dom.
Jag var en mycket bra häst, sade hon.

Så idag har jag lärt mig att jag är en bra häst. Det känns härligt.
Vad livet är vackert ändå.

1 Comments:

Anonymous Anonym said...

Dear Fredrikas, (sorry to write a comment to this article here, but I cant read swedish, and I dont know what all this means ;-)) )

just heared on youtube your cover from antony "Hope there's someone", and I think your really doing well. I read your favorite musician and there are definitely some great singers. But if you like them, than you might also like the following artists check them out: Devendra Banhart; Coco Rosie; Rufus Wainwrigth!!
Enjoy live
w.

5:37 em  

Skicka en kommentar

<< Home